ВНЕСЕНО ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ОФОРМЛЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ПЕРЕВІРОК ДОТРИМАННЯ ПОДАТКОВОГО ЗАКОНОДАВСТВА

Внесено зміни до Порядку оформлення результатів документальних перевірок дотримання законодавства України з питань державної митної справи, податкового, валютного та іншого законодавства платниками податків - юридичними особами та їх відокремленими підрозділами.

Державна фіскальна служба України повідомляє, що у Міністерстві юстиції України 18.08.2017 за № 1022/30890 зареєстровано наказ Міністерства фінансів України від 21.07.2017 № 657 «Про затвердження Змін до Порядку оформлення результатів документальних перевірок дотримання законодавства України з питань державної митної справи, податкового, валютного та іншого законодавства платниками податків - юридичними особами та їх відокремленими підрозділами» (далі – Наказ), який опубліковано у Офіційному віснику України № 70 від 08.09.2017.

Так,  Законом України від 21 грудня 2016 року № 1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» було внесено зміни до Податкового кодексу України (далі – Кодекс), які дещо змінюють вимоги до оформлення контролюючими органами результатів перевірок, порядок і строки подання платниками податків заперечень на акти перевірок (додаткових документів), процедури їх розгляду контролюючим органом, а також порядок підписання документів посадовими особами контролюючих органів та листування з платниками податків.

У зв'язку з цим, до Порядку оформлення внесено відповідні зміни, зокрема:

  • виключено норму щодо складання акта (довідки) перевірки виключно на паперовому носії (з метою надання можливості в подальшому надсилати акти через електронний кабінет платника податків (пункт 42.4 статті 42 Кодексу));
  • передбачено порядок оформлення фактів відмови посадових (уповноважених) осіб платника податків розписатися у направленні (при проведенні перевірок дотримання законодавства з питань державної митної справи – у посвідченні) на проведення перевірки, фактів відмови у допуску до проведення перевірки (у зв'язку із змінами до пункту 81.1 статті 81 Кодексу);
  • внесено зміни щодо порядку і термінів подання платниками податків заперечень до актів (довідок) перевірок та додаткових документів (5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання акта (довідки)) та їх розгляду органами ДФС  (терміни їх розгляду збільшено на 2 робочі дні) (у зв'язку із змінами до пункту 86.7 статті 86 Кодексу);
  • внесено зміни щодо порядку винесення питань на розгляд комісії по спірних питаннях – доповнено можливістю їх винесення не лише під час перевірки або розгляду заперечень, а і у інших випадках (у разі необхідності).

 Також до Порядку оформлення внесено інші зміни щодо удосконалення структури акта (довідки) перевірки та інформації, що підлягає відображенню в матеріалах перевірки. 

Ознайомитись із наказом можна за посиланням